
I lördags var Grebbestads IF:s P10 på Otterön och gjorde en insatts för miljön, när vi som ett led i partneravtalet med Brixly städade stenstranden vid Store bågen på öns sydvästra sida. Vi lämnade bryggan i Grebbestad kl 10.00 och styrde söderut förbi TanumStrand. Det fanns mycket skräp, framför allt var det mycket plast. Vi städade i ca 2 timmar innan det blev korvgrillning och hemfärd. Tack till alla som var med och städade och tack till Brixly som stöttar våra ungdomar. Foto: Magdalena Schwartz Åkerberg
.
I denna nyhet: Brixly förlänger som Huvudpartner 2022

Huvudpartners
Stjärnpartners
Ungdomssektionens
Guldpartners







