Vintercupen i Ed för P06
.jpg)
Grebbestads P06 var i helgen i Ed i Bollhallen och spelade Vintercupen. De kom på tredje plats.
Efter bl.a. vinster mot Eds FF och IFK Åmål, båda med 4-1 stod, vi som gruppsegrare. I semifinalen fick vi möta Bengtsfors IF och det stod 1-1 efter full tid. Tyvärr föll vi i sudden death och slutade trea efter att Bengtsfors vunnit hela cupen. En rolig sak var att vi var det laget som gjorde flest mål av lagen i vår klass. Vi fick med oss en fin pokal hem som snart kommer vara på plats i klubbhuset. En mycket bra insats av hela laget. Bra laganda och glatt humör. Michael Torberntsson
I denna nyhet: PF 06 2016

GAME DAY!
Senaste matcherna
I förrgår
Mölndals TK (h) 0-3
Kuseröd, Grebbestad
Kommande matcher
I övermorgon
Tennis, 11:00
GLTK (b)
Göteborg
2026-06-27
Junior pojkar, 10:30
Färgelanda/Högsäter (b)
Genevi IP
2026-06-30
Tennis, 11:00
Ullevi TK (h)
Grebbestad
Huvudpartners
Stjärnpartners
Ungdomssektionens
Guldpartners







